Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

το "ακυράκι" μου

στιχομυθία Έλλην πολίτου με Έλλην πολιτικό



ρε σεις λαμόγια
νομίζετε πως όλοι σε αυτή τη Χώρα μασάνε από τον ίδιο θάμνο;
νομίζετε πως όλοι μας καταναλώνουμε κουτόχορτο για μεσημεριανό;

όλοι σε αυτόν τον τόπο γνωρίζουμε τους τρόπους που γεμίζετε τις πλατείες και τους δρόμους με γαλάζια, πράσινα, κόκκινα και μαύρα ανθρωπάκια...
για ποιόν "παλμό" και "λαοθάλασσα" μας μιλάτε;

Η λαοθάλασσα δεν βρίσκεται κάτω από τις εξέδρες σας....
η λαοθάλασσα στριμώχνεται κάθε πρωϊ ασθμαίνοντας, σε τρένα και λεωφορεία για να πάει να κερδίσει τον επιούσιο...
στήνεται με τις ώρες σε ουρές δημοσίων υπηρεσιών για να πάρει ένα ξεφτιλισμένο επίδομα,
παλεύει με το Κράτος-Τέρας που εσείς δημιουργήσατε κι εξουσιάζετε.

και τί νομίζετε πως μπορείτε να κερδίσετε παραπάνω με τις χειραψίες...
λέτε να μας πείσετε οτι μας αγαπάτε και σας αγαπάμε;

επειδή μαζεύετε τριγύρω σας γραικύλους οσφυοκάμπτες που πουλάνε φτηνά το τομάρι τους και την αξιοπρέπειά τους για μια πιθανή θέση σε stage...
έχετε την εντύπωση πως όλος ο Ελληνικός λαός κάνει τεμενάδες στις αφεντιές σας;

Νομίζετε πως οι παραγραφές των παρανομιών σας, ισχύουν και στις συνειδήσεις των απλών πολιτών;

Σιχάθηκα να βλέπω στην τηλεόραση ψεύτικα χαμόγελα, ν' ακούω χάρτινες υποσχέσεις και να παρακολουθώ γλοιώδη χειροφιλήματα και χειραψίες....

τις ώρες που στριμώχνονται για να χαιρετήσουν τον "Αρχηγό" με εκείνο το ηλίθιο χαμόγελο επιτυχίας στα χείλη που έχουν οι υποτακτικοί .....
εγώ γράφω και ξαναγράφω σε ένα κομμάτι χαρτί την μοναδική πρόταση που μου 'ρχεται στο νου :

" ήρθα να σας δείξω πως είμαι εδώ και να σας πω οτι σας σιχάθηκα όλους.
το Λευκό δεν ταιριάζει στα κοράκια, οπότε
ένα Ακυράκι για όλους εσάς που θεωρώ Άκυρους "





8 σχόλια:

  1. Λύκο μου πολύ οργισμένο σε βλέπω στα δυο τελευταία σου Post!
    Συνέχισε να "γρυλίζεις" σε ότι σε ενοχλεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οποιαδηποτε μορφη αντιστασης ειναι καλη.ετσι και μηπως ταρακουνηθουν καποιοι,που δεν το βλεπω βεβαια,μηπως και καταλαβουν οτι τα προβατα εχουν φωνη ,σκεψη και νου.οσο υπαρχουν καποιο βολεμενοι που ζουν σε αλλο κοσμο,σε αλλον πλανητη,τοσο περισσοτερο θα πρεπει να αντιστεκομαστε.ισως καποια στιγμη οι φωνες των πολλων φτασουν εστω και σαν ψυθιροι στα αυτια των λιγων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω, όπως λέμε και στην Κρήτη, ότι "ό,τι είναι ο λόγος τους, είναι και ο κ....ος τους" πλέον!

    Οπότε, ναι, είναι να τους σιχαίνεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. KΑΙ το ακυράκι ευνοεί τον δικομματισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κλειστην την ριμαδα την τιβι να μην συνχιζεσε!!!!


    καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειλικρινα ποτε μου δεν θα μπορεσω να καταλαβω αυτους που γινονται υποχειρια και χειροκροτητες, κατω απο την εξεδρα που μιλανε,ολοι αυτοι οι στοκοι που μας κυβερνανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άσε Λύκε πιστεύω κι εγώ πως είναι βαθιά "νυχτωμένοι". Από τις θέσεις εξουσίας στις οποίες έχουν βολέψει και κατακαθίσει τον πισινό τους, δεν έχουν επίγνωση του τι συμβαίνει αληθινά γύρω τους, πως ζει ο λαός, πως τα βγάζει πέρα κλπ κλπ. (ατέλειωτος ο κατάλογος δυστυχώς).
    Μόνο καμιά δημοσκόπιση ή εξέγερση όπως τα Δεκεμβριανά μπορεί να τους ταράξει αλλά μάλλον δεν ιδρώνει το αυτί τους...
    Για να δούμε τα αποτελέσματα αύριο μήπως τους ανοίξουν λίγο πραγματικά τα μάτια...
    Έχω πολλές φορές την αίσθηση ότι όλοι χρειαζόμαστε ένα γερό ταρακούνημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @kameleon : εγώ γρυλίζω..απλά τα "γουρουνάκια" έχουν ταμπουρωθεί πίσω από το κωλόσπιτο και δεν μ' ακούν.

    @fotini : για ποιό δικομματισμό μου μιλάς; η αριστερά αυτή τη στιγμή "ξοδεύεται" στο να ξεσκίζει τις ίδιες τις τις σάρκες κι οι φασίστες τριγυρνούν ευθαρσώς ήδη στη Βουλή...πιά επιλογή μου μένει;

    Hellenic : πατριωτάκι μου...κατέω ίντα μου λες.. μα τούτοι δω παίζουν το γρόθο ούλοι και εμάς μας ξεχνάνε.

    korinoskilo : να κλείσω την τι-βι; παντρεμένος είμαι, με δύο παιδιά κι ένα μισθό....δεν μπορώ να πάω και για τρίτο.

    kassiani : έχεις απόλυτο δίκιο..ούτε εγώ κατάλαβα το σκεπτικό του χειροκροτητή κι οσφυοκάμπτη.... καλώς όρισες στα μέρη μου.

    Morgana : μια εξέγερση;....πόσο ακόμα να ματώσουμε για να έχουμε τα αυτονόητα ρε γαμώτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μίλησε στον Λύκο