Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2009

η κοινωνία των ηλιθίων




βαρέθηκα να ακούω, να διαβάζω και να παρακολουθώ την κάθε λογίς βλακεία που κυκλοφορεί και ανατροφοδοτείται με διάφορα μέσα.

Βαρέθηκα τις προτροπές να υψώνω στα μπαλκόνια σημαίες ή λευκά σεντόνια, να ανάβω τα φώτα του κήπου για να φανεί η διαμαρτυρία μου από τους δορυφόρους, να σπάω τηλεοράσεις έξω από τη Βουλή, να φοράω μπλούζες "είμαστε όλοι ...(εδώ βάζεις Σέρβοι,Πακιστανοί,Παλαιστίνιοι,Ταλιμπάν,Γύφτοι κλπ κλπ)...", να φοράω κονκάρδες με τα πιό trendy σήματα, να στέλνω e-mail σε όλους τους γνωστούς με τις ευχές και τις κατάρες του Άγιου Τάδε για να σώσω το τομάρι μου και για να μην μου καεί το καινούριο laptop...

Όχι ρε φιλαράκο...δεν θα χορέψω στο ρυθμό που βαράς το ντέφι σου! Δεν γουστάρω να μου δείξεις με ποιόν τρόπο θα εκφράσω σκέψεις και συναισθήματα και δεν θα στείλω αυτό το ηλίθιο e-mail σε άλλους.

Δεν θέλω να μου προσφέρεις free hugs επειδή είναι της μόδας, αλλά απλή προσοχή και κατανόηση όταν τα μάτια μου ψάχνουν λίγη παρέα.


Κι όχι ρε φίλε, δεν λέγεσαι επαναστάτης επειδή έχεις καθίσει τον υπέρβαρο κώλο σου μπροστά από έναν υπολογιστή και γράφεις τις απόψεις σου επί παντός επιστητού, κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία και τις ίδιες σου τις ανασφάλειες.

Βαρέθηκα να παρακολουθώ δίποδα μηδενικά να σουλατσάρουν στο χαζοκούτι μου, να βγάζουν τρελά φράγκα παράφωνες "φωνάρες", εθνικοί βιβλιοπώλες της εξωγήινης ελπίδας, εθνικοί γιατροί με φραπελιές και κλύσματα όζοντος...κι εγώ αποχαυνωμένος να κάνω zapping σκεπτόμενος πώς θα μπορέσω να χωρέσω τις ανάγκες μου στο λιγοστό μου μηνιάτικο.

Την έχετε προσέξει τη σιωπή που επικρατεί; εκείνη τη σιωπή που σε κάνει να τρομάζεις;
Πού είναι άραγε οι πραγματικά "φωτισμένοι" ; γιατί δεν ακούω τα λόγια των φωτισμένων μυαλών αυτού του τόπου; μήπως απλά δεν υπάρχουν;..μήπως είναι νεκροί;

Σιωπή και σκοτάδι..την ώρα που όλοι μας ψάχνουμε από κάπου να πιαστούμε, την ώρα που τρέμει η γη κάτω από τα πόδια μας....
την ώρα που στην "κοινωνία των ηλιθίων" κάνουν πάρτι οι μέτριοι κι ανεπαρκείς.

κι ως Λύκος, ένα έχω να πω : " τελικά τα κλύσματα όζοντος ίσως να είναι μια κάποια λύσις "

1 σχόλιο:

Μίλησε στον Λύκο