Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2009

μία σφαίρα ένα τάλιρο..πάρε κόσμε



Ξέρετε από πού ψωνίζουν τις βόμβες και τις σφαίρες τους οι Ισραηλινοί;

Η απάντηση είναι : από την Ε.Α.S. .... δηλαδή Ε.Α.Σ. ... δηλαδή, Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα (Ε.Β.Ο.-ΠΥΡ.ΚΑΛ.)
www.eas.gr/
( Για να μην είμαι άδικος...δεν είμαστε οι αποκλειστικοί προμηθευτές. )


Στις 26 Ιουνίου 2008 δε, οργανώθηκε και κοινή αεροπορική άσκηση μεταξύ Ελλάδας-Ισραήλ ,
στην Κρήτη...έτσι για να ξεσκουριάσουν οι πιλότοι τους και να μπορούν με επιτυχία να "σερβίρουν" τις περήφανες ελληνικές βόμβες σε διάφορους στρατηγικής σημασίας στόχους (σχολεία,νοσοκομεία,καταφύγια,σπίτια κλπ κλπ).

θα μου πείτε τώρα πως δεν φταίει το όπλο ,αλλά το χέρι που σκοτώνει ...δεκτόν.
θα σας πω κι εγώ με τη σειρά μου, πως και το χέρι που φτιάχνει το όπλο και τις σφαίρες είναι το ίδιο ένοχο.

Τη στιγμή που ο Ελληνικός λαός αηδιάζει με τα εγκλήματα και τις αδικίες που διαπράττονται εις βάρος του ταλαίπωρου Παλαιστινιακού λαού...το Ελληνικό Κράτος γεμίζει σακούλια με αιματοβαμμένα φράγκα φονιάδων.


κι ως Λύκος, ένα έχω να πω :
Ντροπή !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μίλησε στον Λύκο