Πέμπτη 30 Απριλίου 2009

κύριε νομοθέτα μου....

Την ώρα που ρασοφόροι κυκλοφορούν σαν τους αρουραίους με τραπεζικούς λογαριασμούς κάνοντας λαμογιές εις βάρος του Δημοσιού, την ώρα που οι μίζες κυκλοφορούν με Samsonite σε υπουργεία.... έρχεσαι εσύ κυρ νομοθέτα μου , να μου απαγορεύσεις το καπνίζειν;
Δε μας χε.. λέω 'γω!
Δις ιζ Σπάρτα κυρ νομοθέτα μου...βάλε πρώτα μέσα στη στενή όσους πρέπει να βάλεις κι ύστερα κι εγώ σου υπόσχομαι να βάλω το πακέτο στην τσέπη.
Αλλιώς, εγώ θα σε αποκαλώ θρασύδειλο, την ώρα που θα ξεφυσάω ντουμάνια ακούγοντας Pink Floyd ή Τερλέγκα..
Σε λίγο θα μας απαγορεύσεις και το "πέρδεσθαι" λόγω κλιματικών αλλαγών.

8 σχόλια:

  1. Χαίρε συναγωνιστή.... Πες τα και εσύ να οργανωθούμε λέμε γιατί μάλλον μας δουλεύουνε ψιλό γαζί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @BOUBOU: Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς και την καληνύχτα μου...έχουν γνώση οι φύλακες..
    όσο έχουμε γκάζι στους αναπτήρες μας μη φοβάσαι τίποτα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αντε και εσυ στον αγωνα μας.ολοι στους δρομους.πανο συνθηματα αλλα..........και κουκουλες.οποτε θες διοργανωνω πορεια στο αψε σβησε.εχω παιδια φοιτητες εγω.ξερουν απο πορειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @fotini: πορείες; πανώ;...
    συναγωνίστρια εγώ σκέφτομαι πιό δραστικά πράγματα...
    Καθολική Πανελλαδική Απείθεια.
    όλοι με ένα τσιγάρο στο στόμα παντού.
    Τί διάολο θα κάνουν...θα τσουβαλιάζουν ένα ξενυχτάδικο ή ένα ολόκληρο μπαρ;
    Την καληνύχτα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα.
    Να γίνω κακός; :)
    Προφανώς και τα δύο ζητήματα είναι άσχετα μεταξύ τους, ή μήπως προσεγγίζεις καθαρά χιουμοριστικά το ζήτημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ενώνω τη φωνή μου στη διαμαρτυρία σου. Όσο για το πέρδεσθαι, μην είσαι προκατειλημμένος. Τις άοσμες μπορεί να τις επιτρέπουν τουλάχιστον σε ειδικό χώρο. :))
    Άστα, μεγάλε, να δούμε τι θα κάνουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Μάνος: Μάνο μου, οι κακοί είναι στην φυλακή (πλην των λύκων)
    Να υποθέσω οτι τα δύο διαφορετικά ζητήματα που ανέφερες είναι οι ρασοφόροι και τα λαμόγια ενώ από την άλλη είναι το κάπνισμα...οτι δεν κολλάνε..
    Πάντα σε αυτό το μπλογκ δεσπόζει η αλληγορία, ο σουρεαλισμός κι η σάτιρα.
    Παρόλα αυτά όμως, είναι γεγονός οτι ο νόμος είναι νόμος, είτε έχει να κάνει με κατάχρηση δημοσίου χρήματος, είτε για δωροδοκία, είτε για απαγόρευση καπνίσματος...
    απλά καυτηρίασα το μονόπλευρο (και δη βολικό για κάποιους) τρόπο με τον οποίο ο νομοθέτης και τα ελεγκτικά του όργανα θα πατάξουν γενναία το κάπνισμα τηρώντας το νόμο,
    την ίδια ώρα που σοβαρότερες υποθέσεις τακτοποιούνται βολικά "κάτω από το χαλάκι".
    Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου και την οξυδέρκεια της παρατήρησής σου.
    Καλό Π-Σ-Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @aa: Τελικά έχεις δίκιο δια το πέρδεσθαι...
    Στο Ποσειδώνιο ήδη ετοιμάζουν ειδικό χώρο με ηχομόνωση κι απαγωγέα καυσαερίων από συνεργείο αυτοκινήτων, καθώς επίσης κι ειδικό προσωπικό...
    τις "κωλοχαρτούδες" (πρώην λουλουδούδες),
    για όσους που κατά τη διάρκεια του πέρδειν (λόγω σφοδρότητας ή βιασύνης)
    τείνουν να "λεκιαστούν".
    Τιμή πανεριού κωλοχαρτούς:
    5 ευρώ το απλό
    10 ευρώ το καπιτονέ
    15 ευρώ με άρωμα λεμόνι (για τους απαιτητικούς)
    Καλο Π-Σ-Κ και σε εσένα φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μίλησε στον Λύκο